2016. január 11., hétfő

Tanácsok 42 - Mozgásról

Még egy egyszerű tanács: mozogj. Minél többfélét. A súlyzós edzéseknek a csontjaid lesznek hálásak, a futás segít, hogy könnyedén mássz lépcsőt és bírd a tempót a kirándulásokon, a nyújtás jót tesz a hátadnak és úgy fogsz utána aludni, mint a tej. (A régi személyi edzőm szerint mindenkinek hat percet kellene nyújtania minden nap, ami szerintem igazán vállalható.)

Ússz vagy táncolj, biciklizz, vagy egyszerűen csak a hét három napján ne lifttel menj fel az irodába. Energikusabb leszel, és bónuszként a mozgás a szorongást is oldja. Ne az életritmusodat változtasd meg az edzések kedvéért: nem kell, hogy nagy lelkesen eltökéld az életmódváltást, és mindent a heti háromszori spinningnek rendelj alá, mert villámgyorsan el fog menni tőle a kedved. Keresd meg a napjaidban a lyukakat, és azokat tömd be egy kevés sporttal. A rövid edzés is jobb, mint a semmi: tökéletesen megfelel, ha a híradó nézése közben húzogatsz egy gumikötelet, vagy ha elindítasz egy jógás youtube-videót, amíg vársz, hogy befejezze a centrifugát a mosógép.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése